The تینیجر Diaries

Wiki Article

منظور ما دقیقا با مفهوم قدیمی این کلمه می باشد. حتما می دانید که در گذشته تنها با هدف ارتباط با مخاطبان و نیز انتشار مطالبی این کار را انجام می دادند که در حال حاضر هدف آنها متفاوت شده و زمانی که دریافتند می توانند پول خوبی ازا ین راه به جیب بزنند همه آنها به این راه کشانده شده اند. همچنین یکی دیگر از تفاوت های این دو در نحوه جذب مخاطب می باشد. بلاگرها در گذشته سعی می کردند تا بهترین کار خود را ارائه دهند و از مهارت و استعداد ذاتی خود کمک بگیرند تا مطلبی مفید و پر مغز را به مخاطبان ارائه دهند و ازا ین طریق کاری کنند که آنها را ترغیب نمایند تا به جرگه دوستان آنها بپیوندند.

تین وولف شامل شش فصل است که در این مدت جوایز زیادی را از آن خود کرد. هچنین این مجموعه برای چند بار، عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی تابستان را کسب کرد.

زندگینامه زهرا آقازاده این گونه است که خانواده اش او را در این راه حمایت کردند و وی هم اکنون توانسته به موفقیت زیادی دست یابد.

خبرهای زیادی از گذاشتن شماره او در فضای مجازی منتشر شده بود که او در یکی از کلیپ هایی که از خود منتشر کرد گفته بود که این خبرها دروغ هستند و این شماره‌ ها را در گوشی هایتان سیو نکنید زیرا افرادی هستند که می خواهند از شما سو استفاده کنند.

داستان این سریال حول جینا همیلتون جریان دارد. دانش آموزی که داستان سریال را از طریق پست هایی که در وبلاگش قرار میدهد تعریف میکند.

در این بین سه دوست ویل برای پیدا کردنش به جنگل می روند. اما پیدا شدن یکدفعه ای دختری به اسم «الون» با قدرت فراطبیعی، مسیر داستان را عوض می کند.

فیلم های تینیجری کمدی در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی تینیجر می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد.

بسیاری از نوجوانان تینیجر در حالی که برای استقلال بیشتر تلاش می کنند با والدین خود مشاجره بیشتری دارند. ممکن است زمان کمتری را با خانواده و زمان بیشتری را با دوستان بگذرانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ

درگیر عشق، روایت داستان پسری به نام «بیل» است که در خانواده ای نویسنده به دنیا آمده است. او عاشق یکی از همکلاسی های خود شده، اما قدرت بیان کردن این علاقه را ندارد.

به دلیل آزمایشات مرتبط با زمان هلگه و نوح روی او که تحت فرمان آدم انجام شده بود، از جسد او به خوبی محافظت شده بود.

پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

امیدواریم که با این مطلب توانسته باشیم به فهم شما از سریال کمک کرده باشیم.

Report this wiki page